Titulok
Zľava až 25 % na esenciálne oleje doTerra s kódom "doterra25"
Doprava
Doprava zdarma pri nákupe nad 59 €

Nahlásiť servis

ZÁRUČNÝ SERVIS
Náhlásenie záručného servisu

Zabezpečíme vám bezplatné vyzdvihnutie a dovoz opraveného výrobku v rámci záruky až ku vám domov. Platí pre výrobok, ktorý je v záručnej dobe, t.j. neuplynulo viac ako 24 mesiacov od dátumu kúpy. Ako postupovať?

1. Vyplňte servisný formulár nachádzajúci sa nižšie na tejto stránke. Zvoľte možnosť "Nahlásiť záručný servis".

2. Pripravte výrobok na bezplatné vyzdvihnutie kuriérom. Výrobok je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Návod ako výrobok vhodne zabaliť nájdete TU.

3. Naše servisné stredisko zabezpečí kuriéra a zašle vám informáciu o zvoze kuriérom. Pokiaľ sa počas dňa nenachádzate doma, zadajte adresu, na ktorej bude výrobok pripravený na vyzdvihnutie.

4. Opravený výrobok vám doručíme opäť zdarma na adresu, ktorú ste uviedli v servisnom formulári.

 

POZÁRUČNÝ SERVIS
Nahlásenie pozáručného servisu

Ponúkame vám platenú opravu po uplynutí záručnej doby, vyzdvihnutie a dovoz opraveného výrobku až k vám domov. Platí pre výrobok, ktorý je po záručnej dobe, t.j. ak už uplynulo viac ako 24 mesiacov od dátumu kúpy. V tomto prípade znášate náklady spojené s prepravou a opravou výrobku. Ako postupovať?

1. Vyplňte servisný formulár nachádzajúci sa nižšie na tejto stránke. Zvoľte možnosť "Nahlásiť pozáručný servis".

2. Pripravte výrobok na vyzdvihnutie kuriérom. Výrobok je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Návod ako výrobok vhodne zabaliť nájdete TU.

3. Naše servisné stredisko zabezpečí kuriéra a zašle vám informáciu o zvoze kuriérom. Pokiaľ sa počas dňa nenachádzate doma, zadajte adresu, na ktorej bude výrobok pripravený na vyzdvihnutie.

4. Po doručení výrobku do servisu a jeho diagnostike vystaví servis cenovú ponuku na opravu a zašle vám ju do mailu. Oprava sa zrealizuje iba po odsúhlasení cenovej ponuky. Opravený a plne funkčný výrobok vám pošleme späť. Ak s cenovou ponukou nebudete súhlasiť, ste povinný uhradiť náklady za prepravu a diagnostiku výrobku a neopravený vám bude zaslaný späť na vašu adresu.

Príprava výrobku

  1. Výrobok a všetky jeho časti (nádobu, filtre) vysušte, vyčistite a pribaľte kompletné príslušenstvo.
  2. Priložte kópiu nákupného dokladu (pri záručnom servise) a vytlačené potvrdenie o nahlásení servisu, ktoré vám bude obratom doručené na váš mail po odoslaní servisného formulára.
  3. Výrobok zabaľte buď do originálnej škatule alebo ho bezpečne zabaľte iným spôsobom, aby sa predišlo jeho poškodeniu počas prepravy.

Servisný formulár

(Slúži pre nahlásenie záručného aj pozáručného servisu)

*Všetky políčka formulára sú POVINNÉ

Váše údaje

Autorizovaný servis Stadler Form

pre Slovenskú a Českú republiku

Prielohy 1166/1D
010 07 Žilina
Mail: servis@stadlerform.sk