Nahlásiť reklamáciu
ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA
Náhlásenie záručnej reklamácie
Zabezpečíme vám bezplatné vyzdvihnutie a dovoz opraveného výrobku v rámci záruky až ku vám domov. Platí pre výrobok, ktorý je v záručnej dobe, t.j. neuplynulo viac ako 24 mesiacov od dátumu kúpy. Ako postupovať?
1. Vyplňte reklamačný formulár nachádzajúci sa nižšie na tejto stránke. Zvoľte možnosť "Mám záručnú reklamáciu".
2. Pripravte výrobok na bezplatné vyzdvihnutie kuriérom. Výrobok je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Návod ako výrobok vhodne zabaliť nájdete TU.
3. Naše servisné stredisko zabezpečí kuriéra a zašle vám informáciu o zvoze kuriérom. Pokiaľ sa počas dňa nenachádzate doma, zadajte adresu, na ktorej bude výrobok pripravený na vyzdvihnutie.
4. Opravený výrobok vám doručíme opäť zdarma na adresu, ktorú ste uviedli v reklamačnom formulári.
POZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA
Nahlásenie pozáručnej reklamácie
Ponúkame vám platenú opravu po uplynutí záručnej doby, vyzdvihnutie a dovoz opraveného výrobku až k vám domov. Platí pre výrobok, ktorý je po záručnej dobe, t.j. ak už uplynulo viac ako 24 mesiacov od dátumu kúpy. V tomto prípade znášate náklady spojené s prepravou a opravou výrobku. Ako postupovať?
1. Vyplňte reklamačný formulár nachádzajúci sa nižšie na tejto stránke. Zvoľte možnosť "Mám pozáručnú reklamáciu".
2. Pripravte výrobok na vyzdvihnutie kuriérom. Výrobok je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Návod ako výrobok vhodne zabaliť nájdete TU.
3. Naše servisné stredisko zabezpečí kuriéra a zašle vám informáciu o zvoze kuriérom. Pokiaľ sa počas dňa nenachádzate doma, zadajte adresu, na ktorej bude výrobok pripravený na vyzdvihnutie.
4. Po doručení výrobku do servisu a jeho diagnostike vystaví servis cenovú ponuku na opravu a zašle vám ju do mailu. Oprava sa zrealizuje iba po vašom odsúhlasení cenovej ponuky. Pokiaľ po spoločnej dohode nedôjde k oprave výrobku, ste povinný uhradiť náklady za prepravu a diagnostiku výrobku a neopravený vám bude zaslaný späť na vašu adresu.
Ako pripraviť výrobok na vyzdvihnutie?
- Výrobok a všetky jeho časti (nádobu, filtre) vysušte, vyčistite a pribaľte kompletné príslušenstvo.
- Priložte kópiu nákupného dokladu a vytlačené potvrdenie o registrácii reklamácie, ktoré vám bude obratom doručené na váš mail po odoslaní reklamačného formulára.
- Výrobok zabaľte buď do originálnej škatule alebo ho bezpečne zabaľte iným spôsobom, aby sa predišlo jeho poškodeniu počas prepravy.
Autorizovaný servis Stadler Form
pre Slovenskú a Českú republiku
Prielohy 1166/1D
010 07 Žilina
Mail: servis@stadlerform.sk