Doprava (biela)
Doprava zadarmo

Nahlásiť reklamáciu

Náhlásenie záručnej reklamácie
– Premium servis

Bezplatné vyzdvihnutie a dovoz opraveného výrobku v rámci záruky až ku Vám domov. *Platí pre výrobok, ktorý je v záručnej dobe, t.j. Obdobie menej ako 24 mesiacov od dátumu kúpy.

Vyplňte reklamačný formulár nachádzajúci sa nižšie na tejto stránke a pripravte výrobok na vyzdvihnutie. Výrobok je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Naše servisné stredisko zabezpečí kuriéra a zašle vám termín vyzdvihnutia. Pokiaľ sa počas dňa nenachádzate doma, zadajte adresu, z ktorej bude možné zabezpečiť vyzdvihnutie. Opravený výrobok vám doručíme opäť zdarma na adresu, ktorú ste uviedli v reklamačnom formulári.

Nahlásenie pozáručnej reklamácie
– služba Pick & Return

Platená oprava po skončení záručnej doby, vyzdvihnutie a dovoz opraveného výrobku až ku Vám domov. *Platí pre výrobok, ktorý je po záručnej dobe, t.j. Obdobie, ktoré presiahlo viac ako 24 mesiacov od dátumu kúpy.

Náklady spojené s prepravou a opravou pozáručnej reklamácie znášate Vy. Vyplňte reklamačný formulár nachádzajúci sa nižšie na tejto stránke a pripravte výrobok na vyzdvihnutie. Výrobok je potrebné vhodne zabaliť tak, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Naše servisné stredisko zabezpečí kuriéra a zašle vám termín vyzdvihnutia. Pokiaľ sa počas dňa nenachádzate doma, zadajte adresu, z ktorej bude možné zabezpečiť vyzdvihnutie. Po doručení výrobku do servisu a jeho diagnostike, servis vystaví cenovú ponuku na opravu a zašle vám ju do mailu. Oprava sa zrealizuje iba po vašom odsúhlasení cenovej ponuky. (Pokiaľ po spoločnej dohode nedôjde ku oprave produktu, ste povinný uhradiť prepravu a diagnostiku produktu a neopravený produkt Vám bude zaslaný späť na vašu adresu)

Príprava produktu

Pripravte výrobok na vyzdvihnutie

  1. Výrobok vysušte, vyčistite a pribaľte kompletné príslušenstvo,
  2. Priložte kópiu nákupného dokladu a vytlačené potvrdenie o registrácii reklamácie, ktoré vám bude obratom doručené na vašu e-mailovú adresu po odoslaní reklamačného formulára,
  3. Výrobok zabaľte buď do originálnej škatule, alebo ho bezpečne zabaľte iným spôsobom, aby sa predišlo jeho poškodeniu počas prepravy.

Reklamačný formulár

(Slúži pre nahlásenie záručných aj pozáručných reklamácií)

*Všetky políčka formulára sú POVINNÉ

Váše údaje

Kontakt na servisné stredisko StadlerForm

StadlerForm Servis

Prielohy 1166/1D
010 07 Žilina
Mail: servis@stadlerform.sk